головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Chiang С.-С.
Hotel visitors' perceptions of value and membership marketing program

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Chiang С.-С. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 269-278.
Шифр: 65.43 УДК: 338.488.2 ББК: 65.432
Аннотацiя:У статті показано, що сприйняття туристами цінності - це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Сприйняття туристами цінності та програми готельної лояльності
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'