головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Melnikov A.S., Melnikovа E.V.
Using an online tool for improving the efficiency of advertising campaigns and gaining competitive advantage

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Melnikov A.S., Melnikovа E.V. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 475-480.
Шифр: 65.42 УДК: 659.1:004.735.8 ББК: 65.422-803.81+32.973
Аннотацiя:У статті запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Використання онлайн - інструменту для підвищення ефективності рекламної кампанії та забезпечення конкурентної переваги
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'