Благун І.С., Ільчук П.Г.
Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Благун І.С., Ільчук П.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 152-160.
Шифр: 65.29 УДК: 005.9:658.11 ББК: 65.290-22
Аннотацiя: | У статті досліджено взаємозв'язок маркетингової стратегії інтернаціоналізації з рівнями стратегічного управління. Наведено класифікацію заходів, що реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Визначено та класифіковано зовнішні та внутрішні чинники, деталізовано їх вплив на окремі стратегічні заходи маркетингової стратегії інтернаціоналізації. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 5 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ С/ Ст/ стр.../ стра.../ стратегічне.../ стратегічне управління, стратегическое управление
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ інтернаціоналізація, интернационализация
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління підприємством, управление предприятием
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг на підприємстві, маркетинг на предприятии
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.1 Форми підприємства. Фінанси/ 658.11 Типи та форми підприємств
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия
- УДК/ 0 Загальний вiддiл/ 00 Загальнi питання науки i культури/ 005 Управління. Менеджмент/ 005.9 Сфери діяльності керівництва
|