головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Благун І.С., Ільчук П.Г.
Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Благун І.С., Ільчук П.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 152-160.
Шифр: 65.29 УДК: 005.9:658.11 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті досліджено взаємозв'язок маркетингової стратегії інтернаціоналізації з рівнями стратегічного управління. Наведено класифікацію заходів, що реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Визначено та класифіковано зовнішні та внутрішні чинники, деталізовано їх вплив на окремі стратегічні заходи маркетингової стратегії інтернаціоналізації.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'