головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Sapic S., Jovanovic M., Furtula S.
Entry marketing strategies of foreign companies: a case study on western Serbia

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Sapic S., Jovanovic M., Furtula S. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: Р. 51-61.
Шифр: 65.29 УДК: 658.11:005.93(497.11) ББК: 65.290-21(47)
Аннотацiя:У статті описано стратегії виходу компаній на нові ринки на прикладі регіону Західної Сербії після 2000 року. Для аналізу використано дані опитування 76 менеджерів щодо їх ставлення до прямого іноземного інвестування, його впливу на розвиток економіки та підвищення конкурентоспроможності компаній.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Стратегії іноземних компаній по виходу на нові ринки: за даними західної Сербії
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 6
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'