Radosavljevic Gordana, Borisavljevic Katarina
Applying relationship marketing models in tourism
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Radosavljevic Gordana, Borisavljevic Katarina Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: Р. 143-152.
Шифр: 65.43 УДК: 338.48 ББК: 65.433
Аннотацiя: | У статті показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Паралельна назва: | Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі |
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 6 |
Теми документа- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
- Ключові слова/ Т/ Ту/ туризм, туризм, tourisme
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові дослідження, маркетинговые исследования
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни./ 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах/ 338.48 Туризм з економічної точки зору. Політика у сфері туризму
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економіка, экономика/ економіка туризму, экономика туризма
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг відносин, маркетинг отношений
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.43 Економіка громадського харчування. Економіка готельного господарства. Економіка туризму/ 65.433 Економіка туризму
- Ключові слова/ М/ Мо/ мод.../ моделі.../ моделі маркетингу, модели маркетинга
|