головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Radosavljevic Gordana, Borisavljevic Katarina
Applying relationship marketing models in tourism

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Radosavljevic Gordana, Borisavljevic Katarina Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: Р. 143-152.
Шифр: 65.43 УДК: 338.48 ББК: 65.433
Аннотацiя:У статті показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 6
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'