Мартинюк О.
Захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Мартинюк О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 19-23.
Шифр: 65.422 УДК: 659.009.7 ББК: 65.422-803.81+67.304
Аннотацiя: | Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 4 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 67 Держава і право. Юридичні науки/ 67.3 Галузі права/ 67.304 Цивільне і торгове право: право власності, приватизація, авторське і патентне, зобов'язальне право, захист прав споживачів
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ реклама, реклама/ реклама в Україні, реклама в Украине
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
- Ключові слова/ З/ За/ зах.../ захист, защита/ захист прав, защита прав/ захист прав споживачів, защита прав потребителей
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)
- УДК/ .00 НЕДІЙСНІ! Таблиця Іі. Загальні визначники точки зору/ .009 Аспект відносин/ .009.7 Відносини з покупцями, клієнтами, споживачами
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг споживача, маркетинг потребителя
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ рекламно-комунікаційний ринок, рекламно-коммуникационный рынок
|