Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі
Вид документа: Стаття періодики
Мова: Українська Обсяг: С. 24-37.
Шифр: 65.422 УДК: 659.009.7 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя: | Стандарт створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетинговиїх відносин та попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами реклами. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 4 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ реклама, реклама/ реклама в Україні, реклама в Украине
- Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер/ гендерна дискримінація, гендерная дискриминация
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)
- УДК/ .00 НЕДІЙСНІ! Таблиця Іі. Загальні визначники точки зору/ .009 Аспект відносин/ .009.7 Відносини з покупцями, клієнтами, споживачами
- Ключові слова/ Н/ Не/ нед.../ недискримінаційна реклама, недискриминационная реклама
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ рекламно-комунікаційний ринок, рекламно-коммуникационный рынок
- БД(П) Виховання студентської молоді/ Окремі напрями виховної роботи у ВНЗ/ Гендерне та статеве виховання
|