головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Sagaidak M.P.
Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Sagaidak M.P. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 224-231.
Шифр: 65.29 УДК: 005.95:658.11 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного персоналу з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього маркетингу.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом в системі внутрішнього маркетингу
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 9
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'