укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Manzhos Tetiana V.
Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Manzhos Tetiana V.
Вид автора:
персона
Мова:
Англійська
Обсяг:
С. 511-517.
Шифр:
65.42
УДК:
658.84
ББК:
65.422-803.81
Аннотацiя:
У статті побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
Паралельна назва
:
Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2014
Номер частини головного документа
:
№ 9
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.84 Рекламні засоби. Методи реалізації продукції. Системи продажу
Ключові слова/ І/ Ін/ інн.../ інноваційний.../ інноваційний продукт, инновационный продукт
Ключові слова/ М/ Мо/ мод.../ моделювання попиту, моделирование спроса
Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ рекламна стратегія, рекламная стратегія
Ключові слова/ Д/ Ди/ диф.../ дифузія інновацій, диффузия инноваций
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'