головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Manzhos Tetiana V.
Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Manzhos Tetiana V. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 511-517.
Шифр: 65.42 УДК: 658.84 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя:У статті побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 9
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'