головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Саніна О., Пирч М.
Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого місця

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Саніна О., Пирч М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 29-37.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:Авторами проаналізовано поняття "бренд місця" та "брендинг місця".Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого місця.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'