Лебедев К.А.
Маркетинговые технологии стимулирования рекреационно-туристического потенциала регионов
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Лебедев К.А. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С. 186-190.
Шифр: 65.43 УДК: 338.48 ББК: 65.433
Аннотацiя: | В статье осуществлена конкретизация объекта и сделаны предложения по расширению предметной сферы маркетинговых технологий стимулирования рекреационно-туристического потенциала регионов как взаимодействия территориальных туристических рынков в условиях глобализации общественной жизни. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 11 |
Теми документа- Ключові слова/ Т/ Ту/ туризм, туризм, tourisme
- Ключові слова/ П/ По/ пот.../ потенціал, потенциал/ потенціал регіону, потенциал региона
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг рекреаційних територій, маркетинг рекреационных территорий
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни./ 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах/ 338.48 Туризм з економічної точки зору. Політика у сфері туризму
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ рекреація, рекреация
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економіка, экономика/ економіка туризму, экономика туризма
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.43 Економіка громадського харчування. Економіка готельного господарства. Економіка туризму/ 65.433 Економіка туризму
- Ключові слова/ Т/ Ту/ туристичний потенціал, туристический потенциал
|