головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Alimpic S.
The effectiveness of sales promotion tools: customers' perspective

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Alimpic S. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 142-151.
Шифр: 65.42 УДК: 658.8.012.12 ББК: 65.422-21
Аннотацiя:У статті проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи - ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Перший автор
 Титули та інші відомості:Ефективність інструментів просування продажу з точки зору споживача
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Ефективність інструментів просування продажу з точки зору споживача
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 12
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'