Романова И.М., Носкова Е.В.
Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке туристических услуг
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Романова И.М., Носкова Е.В. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С. 212-221.
Шифр: 65.43 УДК: 338.484 ББК: 65.433-21
Аннотацiя: | В статье предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке туристических услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка туристических услуг. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония). | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 12 |
Теми документа- Ключові слова/ Т/ Ту/ туризм, туризм, tourisme
- Ключові слова/ К/ Кр/ кро.../ крос, кросс/ крос-культурні відмінності, кросс-культурные отличия
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни./ 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах/ 338.48 Туризм з економічної точки зору. Політика у сфері туризму/ 338.484 Туризм та навколишнє середовище
- Ключові слова/ П/ По/ пов.../ поведінка, поведение/ поведінка споживача, поведение потребителя
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживчий попит, потребительский спрос
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок туристичних послуг, рынок туристических услуг
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживча поведінка, потребительское поведение
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживчий вибір, потребительский выбор
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.43 Економіка громадського харчування. Економіка готельного господарства. Економіка туризму/ 65.433 Економіка туризму
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживчі потреби, потребительские нужды
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ -21 Управління. Менеджмент
- Ключові слова/ А/ Аз/ Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Азиатско-Тихоокеанский регион
|