укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Методика рейтингования 2014/2015
Вид документа:
Стаття періодики
Мова:
Російська
Обсяг:
С. 19-32.
Шифр:
65.42
УДК:
659.1
ББК:
65.422-803.81
Аннотацiя:
Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции проводит в 2014/2015 году рейтингование рекламных агенств по правилам, определённым Правлением ВРК.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2014
Номер частини головного документа
:
№ 6
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
Ключові слова/ Р/ Ре/ рей.../ рейтинг, рейтинг
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування
Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ рекламний ринок, рекламный рынок
Ключові слова/ В/ Вс/ Всеукраїнська рекламна коаліція, Всеукраинская рекламная коалиция
Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ рекламні агенства, рекламные агенства
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'