Орлова О.
Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Орлова О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 82-88
Шифр: 83.3р30 ББК: 83.3р30
Аннотацiя: | У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізм перебігу. | Є складовою частиною документа: Вища освіта України
| Назва головного документа: | Вища освіта України |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 3 |
Теми документа- Ключові слова/ Г/ Гу/ гум.../ гуманізація освіти, гуманизация образования
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ інтерактивне навчання, интерактивное обучение
- БД Корпорація ВНЗ/ Додані/ художнє сприйняття, художественное восприятие
- БД Корпорація ВНЗ/ медіакомпетентність, медиакомпетентность
- БД Корпорація ВНЗ/ медіаосвіта, медиаобразование
- БД Корпорація ВНЗ/ медіаосвітні технології, медиаобразовательные технологии
- БД Корпорація ВНЗ/ Вища освіта № 3 2014
- БД Корпорація ВНЗ/ медіа-освіта, медиа-образование
- БД Корпорація ВНЗ/ гуманізація виховання, гуманизация воспитания
- БД Корпорація ВНЗ/ критичне мислення, критическое мышление
- БД Корпорація ВНЗ/ перцептивний образ, перцептивный образ
- БД Корпорація ВНЗ/ студенти-філологи, студенты-филологи
|