Федоренко С.
Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Федоренко С. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 97-102
Шифр: 74.484(7США) ББК: 74.484(7США)
Аннотацiя: | У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки; розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. | Є складовою частиною документа: Вища освіта України
| Назва головного документа: | Вища освіта України |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 3 |
Теми документа- БД Корпорація ВНЗ/ вища освіта, высшее образование, higher education
- БД Корпорація ВНЗ/ вища освіта за кордоном, высшее образование за рубежом
- БД Корпорація ВНЗ/ інформаційна грамотність, информационная грамотность
- БД Корпорація ВНЗ/ Вища освіта № 3 2014
- БД Корпорація ВНЗ/ грамотність, грамотность
- БД Корпорація ВНЗ/ медіаграмотність, медиаграмотность
- БД Корпорація ВНЗ/ американська освіта, американское образование
- БД Корпорація ВНЗ/ візуальна грамотність, визуальная грамотность
- БД Корпорація ВНЗ/ культурна грамотність, культурная грамотность
- БД Корпорація ВНЗ/ культурний інтелект, культурный интеллект
- БД Корпорація ВНЗ/ освіта в США, образование в США
- БД Корпорація ВНЗ/ педагогічний феномен, педагогический феномен
|