укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Бєлікова Ю.
Гендерні особливості інтернет реклами
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Бєлікова Ю.
Вид автора:
персона
Мова:
Російська
Обсяг:
С. 31-34.
Шифр:
65.422
УДК:
659.1:004.73
ББК:
65.422-803.81
Аннотацiя:
У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянути переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2015
Номер частини головного документа
:
№ 1
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-реклама, Интернет-реклама
Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування
Ключові слова/ К/ Ко/ ком.../ кому.../ комунікації, коммуникации
Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конт.../ контекстна реклама, контекстная реклама
БД(П) Виховання студентської молоді/ Окремі напрями виховної роботи у ВНЗ/ Гендерне та статеве виховання
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'