укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Зозульов О.
Ринкові форми торгової марки
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Зозульов О.
Вид автора:
персона
Мова:
Російська
Обсяг:
С. 35-39.
Шифр:
65.422
УДК:
659.1:004.73
ББК:
65.422-803.81
Аннотацiя:
Розглядається питання щодо визначення економічної доцільності формування бренду компанії через усвідомлення зв'язку між ринковою формою торговельної марки, сутності її активу та пов'язаним з ним джерелом формування доданої вартості.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2015
Номер частини головного документа
:
№ 1
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
Ключові слова/ Т/ То/ тор.../ торгова марка, торговая марка
Ключові слова/ Б/ Бр/ бренд, бренд
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування
Ключові слова/ Б/ Бр/ брендинг, брендинг
Ключові слова/ Д/ До/ доцільність формування, целесообразность формирования
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'