головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Стріжкова Ю., Гайдамаха О.
Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Стріжкова Ю., Гайдамаха О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 8-15.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138:629.33 ББК: 65.050.3+39.33
Аннотацiя:В статті розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного ефективного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'