головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Пастернак О. І.
Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки України

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Пастернак О. І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 212-220
Шифр: 332.1+339.138 УДК: 332.1+339.138
Аннотацiя:Висвітлено ключові тенденції та найкращі світові практики маркетингу територій. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон". Проаналізовано використання на практиці сучасних маркетингових інструментів - краудсорсингу і краудфандингу. Акцентовано на розвитку креативної економіки, зміні ролі громадян у створенні привабливості території їх проживання.Розглянуто появу абсолютно нових підходів і механізмів маркетингу територій, що кардинально відрізняються від традиційного комплексу маркетингових комунікацій. Узагальнено найважливіші тенденції розвитку сучасного маркетингу територій, знання яких дозволить органам влади та іншим зацікавленим суб'єктам реалізувати ефективні стратегії розвитку своїх територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництвота спільне ви
Є складовою частиною документа: Регіональна економіка
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Регіональна економіка
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'