укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Баришевська І.В.
Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств
Вид документа:
Складова частина документу
Автор:
Баришевська І.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 47-54.
Шифр:
65.32
УДК:
631.11:658.8.012.12
ББК:
65.321-32
Є складовою частиною документа:
Вісник аграрної науки Причорномор'я
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Вісник аграрної науки Причорномор'я
Відомості щодо назви головного документа
:
науковий жулнал
Відомості про відповідальність головного документа
:
гол. ред. В. С. Шебанін
Місце видання головного документа
:
Миколаїв
Видавник головного документа
:
МНАУ
Дата видання головного документа
:
2014
Номер частини головного документа
:
Вип.4(81)
Шифр головного документа
:
4
Авторський знак головного документа
:
В53
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.32 Економіка сільського господарства/ 65.321 Економіка сільськогосподарського підприємства
Ключові слова/ С/ Сі/ сіл.../ сіль.../ сільськогосподарське.../ сільськогосподарське підприємство, сельскохозяйственное предприятие
БД Наукові праці МНАУ/ Обліково-фінансовий факультет/ Кафедра фінансів і кредиту
БД Наукові праці МНАУ/ Обліково-фінансовий факультет/ Кафедра фінансів і кредиту/ Баришевська І.В.
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8.012.12 Маркетингові дослідження
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 63 Сiльське господарство. Лiсове господарство. Землеробство. Використання дикої природи/ 631/635 Управління сільським господарством. Агрономія. Садівництво/ 631Загальна характеристика сiльського господарства/ 631.1 Організація та управління сільського господарства/ 631.11 Сільськогосподарські підприємства, їх земельні володіння та системи господарювання
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия
Ключові слова/ С/ Се/ сег.../ сегмент ринку, сегмент рынка
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ -32 Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'