головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Абдуліна І.
Private label — маркетингова стратегія

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Абдуліна І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 28-31
Шифр: 347.772 УДК: 347.772
Аннотацiя:Мережева торгова марка, власна торгова марка, або приватна торгова марка (англ. Private label) - торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа (супермаркет, гіпермаркет). Розглядається історія, переваги та недоліки Рrivat label.
Є складовою частиною документа: Інтелектуальна власність
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Інтелектуальна власність
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'