головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Махнуша С.М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Махнуша С.М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 80-86.
Шифр: 65.422-22 ББК: 65.422-22
Аннотацiя:У статті запропоновано показники для оцінювання конкурентоспроможності торгової марки, серед яких - адекватність, сила домінування, масштабність торгової марки і прихильність споживача до неї.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2006
 Номер частини головного документа:№ 1
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'