укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Махнуша С.М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Махнуша С.М.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 80-86.
Шифр:
65.422-22
ББК:
65.422-22
Аннотацiя:
У статті запропоновано показники для оцінювання конкурентоспроможності торгової марки, серед яких - адекватність, сила домінування, масштабність торгової марки і прихильність споживача до неї.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2006
Номер частини головного документа
:
№ 1
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-22 Маркетинг в торгівлі
Ключові слова/ Т/ То/ тов.../ товари, товары
Ключові слова/ Т/ То/ тор.../ торгівля, торговля
Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конк.../ конкурент/ конкурентоспроможність, конкурентоспособность
Ключові слова/ Т/ То/ тор.../ торгові марки, торговые марки
Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ 2006/ Актуальні проблеми економіки № 1
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'