головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Савчук О.А., Пляскіна А.І.
Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Савчук О.А., Пляскіна А.І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 87-94.
Шифр: 65.290-22 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті розглядаються питання взаємозв'язку структури асортименту, ціноутворення, рентабельності виробництва харчових підприємств на основі продуктово-маркетингових програм. Здійснено аналіз структури реалізації продукції підприємств та за допомогою розрахунків визначено коефіцієнт кореліції рангу випуску та рангу рентабельності.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2006
 Номер частини головного документа:№ 1
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'