Решетілова Т., Довгань С., Пілова К.
Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Решетілова Т., Довгань С., Пілова К. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С. 59-70.
Шифр: 65.42 УДК: 659.1 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя: | В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття рекламного звернення. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2015 |
| Номер частини головного документа: | № 4 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
- Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер/ гендерна дискримінація, гендерная дискриминация
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування
- Ключові слова/ П/ По/ пов.../ поведінка, поведение/ поведінка споживача, поведение потребителя
- Ключові слова/ З/ Зо/ зовніш.../ зовнішня.../ зовнішня реклама, внешняя реклама
- Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер/ гендерне сприйняття, гендерное восприятие
- БД(П) Виховання студентської молоді/ Окремі напрями виховної роботи у ВНЗ/ Гендерне та статеве виховання
|