Раєвнєва О.
Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Раєвнєва О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 109-126.
Шифр: 74.58 УДК: 378.1 ББК: 74.58
Є складовою частиною документа: Вища школа
| Назва головного документа: | Вища школа |
| Дата видання головного документа: | 2015 |
| Номер частини головного документа: | № 9-10 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 70/79 Культура. Наука. Освіта/ 74 Освіта. Педагогічні науки/ 74.58 Вища освіта. Педагогіка вищої школи.
- Ключові слова/ Р/ Ро/ роз.../ розвиток, развитие/ розвиток освіти, развитие образования
- Ключові слова/ В/ Ви/ вищ.../ вищі навчальні заклади (ВНЗ), высшие учебные заведения (ВУЗ)
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок послуг, рынок услуг/ ринок освітніх послуг, рынок образовательных услуг
- Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конк.../ конкурент/ конкурентоспроможність, конкурентоспособность/ конкурентоспроможність ВНЗ, конкурентоспособность ВУЗ
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 37 Освiта. Виховання. Навчання. Дозвiлля/ 378 Вища освiта. Унiверситети. Пiдготовка наукових кадрiв/ 378.1 Організація вищої освіти
- Ключові слова/ У/ Ун/ університетська автономія, университетская автономия
- Ключові слова/ І/ Ім/ імідж навчального закладу, имидж учебного заведения
- БД Вища освіта/ Організаційні аспекти вищої освіти. Університети
- Ключові слова/ А/ Ав/ авто.../ автономія університету, автономия университета
|