головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Романова Л.В.
Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Романова Л.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 249-260.
Шифр: 65.32 УДК: 332.33:631.1.027 ББК: 65.32-511-32
Аннотацiя:У статті визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 10
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'