головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Machova R., Huszarik E.S., Toth Z.
Shockvertising in selected european countries: hofstede's dimensions analysis

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Machova R., Huszarik E.S., Toth Z. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 32-42.
Шифр: 65.42 УДК: 659.1(4) ББК: 65.422-803.81(4)
Аннотацiя:У статті проаналізовано вплив шокуючої реклами в різних культурах, надано при- клади реакцій та почуттів, які може викликати така реклама. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Шокуюча реклама в обраних європейських країнах: аналіз за моделлю Хофстеде
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 11
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'