головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Чучка І.М., Гаврилець О.В.
Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Чучка І.М., Гаврилець О.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 296-304.
Шифр: 65.24 УДК: 331.5 ББК: 65.240.5
Аннотацiя:У статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професій-ному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 11
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'