укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Ковальчук С.
Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Ковальчук С.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 34-48.
Шифр:
65.050
УДК:
658.8.012.12
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
Краудсорсинг (англ. crowdsourcing, crowd — «натовп» і sourcing — «використання ресурсів») — передача певних виробничих функцій невизначеному колу осіб (на підставі публічної оферти, без укладання трудового договору).
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2015
Номер частини головного документа
:
№ 5
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8.012.12 Маркетингові дослідження
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові технології, маркетинговые технологии
Ключові слова/ К/ Кр/ кра.../ краудсорсинг, краудсорсинг
Ключові слова/ К/ Кл/ клі.../ клієнтоорієнтована стратегія, клиентоориентированная стратегия
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'