головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Мазаракі А.А., Дубовик Т.В.
Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Мазаракі А.А., Дубовик Т.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 423-429.
Шифр: 65.42 УДК: 339.1:658.8.012.45 ББК: 65.421-32
Аннотацiя:У статті наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності споживачів.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2015
 Номер частини головного документа:№ 12
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'