Котляревський Я. В., Панасенко Г. О.
Роль інституту банківського омбудсмена у підвищенні довіри клієнтів до банків
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Котляревський Я. В., Панасенко Г. О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 88-96
Шифр: 336 УДК: 336
Аннотацiя: | У статті досліджено питання, пов'язані зі створенням банківського омбудсмена в Україні як ефективного інструменту підвищення довіри клієнтів до банків, зокрема щодо формування нормативно-правової бази започаткування та функціонування цього інституту. | Є складовою частиною документа: Фінанси України
| Назва головного документа: | Фінанси України |
| Дата видання головного документа: | 2015 |
| Номер частини головного документа: | № 11 |
Теми документа- Ключові слова/ Ф/ Фі/ Фін/ фінанси, финансы, finance
- Ключові слова/ З/ За/ зах.../ захист, защита/ захист прав, защита прав/ захист прав споживачів, защита прав потребителей
- БД Корпорація ВНЗ/ 336, У 526, Фiнанси
- БД Корпорація ВНЗ/ фінансовий ринок, финансовый рынок, financial market
- БД Корпорація ВНЗ/ Фінанси України № 11 2015
- БД Корпорація ВНЗ/ регулювання ринку, регулирование рынка
- БД Корпорація ВНЗ/ фінансовий омбудсмен, финансовый омбудсмен, financial ombudsman
|