головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Sharif О.О., Asanah А.F., Alamanda D.T.
Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Sharif О.О., Asanah А.F., Alamanda D.T. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 247-252.
Шифр: 60.52 УДК: 336.1(5) ББК: 60.524.2(5)
Аннотацiя:У статті описано вплив колективізму, гедоністичного шопінгу, етичних дилем та сприйняття якості на ставлення та придбання підробок на прикладі індонезійского ринку модних товарів. Наведено результати даних щодо опитування ресондентів обробки: колективізм та сприйняття якості мають позитивний вплив на придбання підробок; етичні дилеми мають негативний вплив; а вплив гедоністичного шопінгу не можна назвати суттєвим.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Причетність споживачів до виробництва та продажу підробок: на прикладі Індонезії
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 1
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'