Sharif О.О., Asanah А.F., Alamanda D.T.
Consumer complicity with counterfeit products in Indonesia
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Sharif О.О., Asanah А.F., Alamanda D.T. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 247-252.
Шифр: 60.52 УДК: 336.1(5) ББК: 60.524.2(5)
Аннотацiя: | У статті описано вплив колективізму, гедоністичного шопінгу, етичних дилем та
сприйняття якості на ставлення та придбання підробок на прикладі індонезійского ринку модних товарів. Наведено результати даних щодо опитування ресондентів обробки: колективізм та сприйняття якості мають позитивний вплив на придбання підробок; етичні дилеми мають негативний вплив; а вплив гедоністичного шопінгу не можна назвати суттєвим. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Паралельна назва: | Причетність споживачів до виробництва та продажу підробок: на прикладі Індонезії |
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 1 |
Теми документа- Ключові слова/ Я/ Як/ якість, качество/ якість товару, качество товара
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 36 Забезпечення духовних та матерiальних життєвих потреб/ 366 Конс'юмеризм. Рух на захист інтересів та прав споживачів/ 366.1 Поведінка споживача
- УДК/ (1/9) Таблиця Іе. Загальні визначники місця/ (4/9) Країни та місцевості сучасного світу/ (5) Азія
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економічна.../ економічна поведінка, экономическое поведение/ економічна поведінка людини, экономическое поведение человека
- Ключові слова/ П/ По/ пов.../ поведінка, поведение/ поведінка споживача, поведение потребителя
- Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціо.../ соціологія, социология/ соціологія споживання, социология потребления
- ББК/ Таблиці територіальних типових ділень/ (5) Азія
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 60 Суспільні науки в цілому/ 60.5 Соціологія/ 60.52 Суспільство в цілому/ 60.524 Соціальні та соціокультурні зміни, процеси і стани/ 60.524.2 Соціальна дія. Соціальна поведінка
- Ключові слова/ Г/ Ге/ гедоністичний шопінг, гедонистический шоппинг
- Ключові слова/ П/ Пі/ під.../ підробна продукція, подделочная продукция
|