головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Карабаза І.А., Єгорова І.Г.
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Карабаза І.А., Єгорова І.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 41-49.
Шифр: 65.42 УДК: 339.5 ББК: 65.428.803
Аннотацiя:У статті виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'