Abid М., Rehman М.А.
Antecedents of consumers' buying behavior towards counterfeit products: an empirical study
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Abid М., Rehman М.А. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 89-99.
Шифр: 60.52 УДК: 316.62(5) ББК: 60.524.2(5)
Аннотацiя: | У статті вивчено ставлення споживачів до підробних товарів і в даному контексті
описано взаємозв’язок між наміром придбати і реальною споживацькою поведінкою. Результати аналізу показали, що естетичні характеристики товару та відносне сприйняття товару суспільством значно впливають на таку покупку. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Паралельна назва: | Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження |
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 2 |
Теми документа- Ключові слова/ П/ Па/ пак.../ Пакістан, Пакистан
- Ключові слова/ Ф/ Фа/ факторний аналіз, факторный анализ
- Ключові слова/ Р/ Ро/ роз.../ роздрібна торгівля, розничная торговля, retailing
- Ключові слова/ Я/ Як/ якість, качество/ якість товару, качество товара
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 316 Соцiологiя/ 316.6 Соцiальна психологiя/ 316.62 Соціальна поведінка
- УДК/ (1/9) Таблиця Іе. Загальні визначники місця/ (4/9) Країни та місцевості сучасного світу/ (5) Азія
- Ключові слова/ П/ По/ пов.../ поведінка, поведение/ поведінка споживача, поведение потребителя
- ББК/ Таблиці територіальних типових ділень/ (5) Азія
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 60 Суспільні науки в цілому/ 60.5 Соціологія/ 60.52 Суспільство в цілому/ 60.524 Соціальні та соціокультурні зміни, процеси і стани/ 60.524.2 Соціальна дія. Соціальна поведінка
- Ключові слова/ П/ Пі/ під.../ підробна продукція, подделочная продукция
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок підробок, рынок подделок
|