головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Фролова Л.В., Наторіна А.О.
Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Фролова Л.В., Наторіна А.О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 469-474.
Шифр: 65.29 УДК: 005.21:658.11:330.4 ББК: 65.290-211+65в641
Аннотацiя:У статті обґрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду марке-тингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'