укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Яцишина Л.
Бренд-менеджмент і маркетингові технології
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Яцишина Л.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 12-13.
Шифр:
65.050
УДК:
339.138
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
Бренд-менеджмент - це діяльність, що грунтується на стратегічній орієнтації підприємства та має спрямованість на забезпечення прихильності споживачів, стійкості конкурентних позицій та його довгостривалого успіху.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2015
Номер частини головного документа
:
№ 6
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові технології, маркетинговые технологии
Ключові слова/ Б/ Бр/ бренд-менеджмент, бренд-менеджмент
Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конк.../ конкурент/ конкурентні позиції, конкурентные позиции
БД(П) Менеджмент/ Галузевий менеджмент/ Інноваційний менеджмент
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'