головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Pursky О.І., Grynyuk В.V., Shestopal D.A.
Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Pursky О.І., Grynyuk В.V., Shestopal D.A. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 407-413.
Шифр: 65.42 УДК: 339.13:330.4 ББК: 65.42+65в641
Аннотацiя:У статті показано, що при вільному вході на електронний торговельний ринок прибуток Інтернет-продавців збільшується пропорційно до кількості покупців, у той час як витрати на рекламу збільшуються пропорційно до кубічної залежності від числа покупців.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Планування витрат на рекламу і кількість продавців на електронному торговельному ринку
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 3
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'