Лилик І.
Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Лилик І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 12-15.
Шифр: 65.42 УДК: 659.1 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя: | У статті йдеться про діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР) з метою запобігання появи сексистської реклами в Україні. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 1-2 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ реклама, реклама
- Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер/ гендерна нерівність, гендерное неравенство
- Ключові слова/ Г/ Ге/ ген, ген/ гендер, гендер/ гендерна дискримінація, гендерная дискриминация
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування
- Ключові слова/ С/ Се/ сек.../ сексизм, сексизм
- Ключові слова/ І/ Ін/ інд.../ інду.../ Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, Индустриальний Гендерный Комитет по Рекламе
|