головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Ільїна С.
Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ільїна С. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 34-40.
Шифр: 65.050 УДК: 658.8.012.12 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:Mystery Shopping, або Таємний покупець, і класичні маркетингові дослідження є давно сформованими дослідницькими послугами, які допомагають компаніям і організаціям у забезпеченні підприємств змістовною та різноманітною інформацією, яка має вирішальне значення для їхнього успіху.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 1-2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'