головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Романенко Є.О., Чаплай І.В.
Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Романенко Є.О., Чаплай І.В. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С. 69-78.
Шифр: 65.23 УДК: 005.2:351.82 ББК: 65.23-32
Аннотацiя:У статті доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби марке-тингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий марке-тинг, паблік рілейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмар-и, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'