головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Mok Kim Man М.
Value of a brand name: application of Аaker's brand equity model

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Mok Kim Man М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 120-125.
Шифр: 65.42 УДК: 659.126 ББК: 65.422.-803.81
Аннотацiя:У статті описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду – ім’я, лого та слоган – які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваності бренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'