головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Аkhmеdоv R.
Ocial networking to expand brand awareness and influence on purchase intention

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Аkhmеdоv R. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 311-317.
Шифр: 32.97 УДК: 004.738.5:338.488.2 ББК: 32.973+65.431
Аннотацiя:У статті проаналізовано взаємозв’язок між соціальними мережами та впізнаваністю бренда, що в подальшому призводить до прийняття рішення про покупку. Продемонстровано, яким чином соціальні медіа впливають на впізнаваність бренду, а та, у свою чергу, на обсяг продажів. Результати опитування виявили, що підприємства Казахстану повною мірою розуміють роль соціальних мереж в маркетингу, що надає їм багато шансів почути свого споживача та вплинути на його рішення про покупку.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'