головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Манжос Т.В., Мельник О.О.
Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Манжос Т.В., Мельник О.О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 401-407.
Шифр: 65.42 УДК: 658.8:519.86 ББК: 65.422-803.81+65в6
Аннотацiя:У статті досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з ура-хуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'