головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Kim R.B., Li Y.J.
Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Kim R.B., Li Y.J. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 95-102.
Шифр: 65.42 УДК: 339.5 ББК: 65.428
Аннотацiя:У статті проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів: за умови очевидності походження бренду та локалізації виробництва
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'