головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Rungsrisawa S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Rungsrisawa S. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 197-201.
Шифр: 65.43 УДК: 338.488.2 ББК: 65.432
Аннотацiя:У статті досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SERVQUAL. Незалежні змінні дослідження – стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна – оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 6
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'