головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Shcherbak V.G., Marchenko S.M.
Formation and development of brand equity of higher education institution

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Shcherbak V.G., Marchenko S.M. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 213-221.
Шифр: 65.49 УДК: 378:338.46 ББК: 65.497.7
Аннотацiя:У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і викори-стання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонуван-ня на ринку освітніх послуг.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 6
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'