головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Konda І.
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions network

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Konda І. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 134-145.
Шифр: 65.29 УДК: 658. 8 012 45 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонуван-ня маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 8
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'