головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Zatwarnicka-Madura В., Stecko J., Mentel G.
Brand image vs. consumer trust

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Zatwarnicka-Madura В., Stecko J., Mentel G. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 237-245.
Шифр: 65.42 УДК: 339.138 ББК: 65.422-22
Аннотацiя:У статті виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Імідж бренду та довіра споживачів
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 8
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'