головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Принько М.
Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Принько М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 44-54.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138.003.13 ББК: 65.050.3-07
Аннотацiя:Ефективність маркетингової діяльності некомерційної організації необхідно розглядати під кутом зору того, наскільки маркетинговий інструментарій допомогає досягти місії та завдань організації.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'